МЕТОДИЧНА РАДА

План роботи методичної ради КЗ "Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2" Водянської сільської ради на 2020-2021 навчальний рік

Науково-методична проблема:

«Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи»

Основні завдання методичної ради на 2020– 2021 н. р. :

· Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

· Створити належні умови для адаптації до навчання впочатковій школі 1-го класу , в основній школі учням 5-го класу.

· Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчанняяк засобу формування тарозвитку професійної компетентності.

· Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.

Забезпечити якісну підготовку та проведення ДПА.

· Забезпечити участь учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах ї їх перемогу.

· Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.

· Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.

· Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

1. Організаційні заходи:

1.1. Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження).
1.2. Координувати діяльність методичних підрозділів школи.
1.3. Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання.
1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу, інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.
1.5.Організовувати самоосвітню роботу педагогів.
1.6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога.
1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів, здійснюваних у школі.
1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів школи, впровадження його у практику роботи педколективу.
1.9.Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.

2.Провести індивідуальні та групові консультації:

· Про ведення класних журналів
· Про ведення класних щоденників
  • Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками освітнього процесу
  • Про підготовку та проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін
  • Консультації з учителями, що атестуються. Складання планів атестації Роль класного керівника в згуртуванні учнівського колективу. Індивідуальна робота з учнями
  • Складання психолого-педагогічної характеристики

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

Зміст роботиДатаВідпові-дальні
1.Провести засідання методичної ради:
Засідання І
1.Про основні напрямки методичної роботи і затвердження плану роботи методичної ради на 2020- 2021 н. р. Про організацію роботи над: · «Концептуальними засадами реформування середньої освіти»;
  • єдиною науково-методичною проблемою 

    «Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи»

Затвердження планів роботи методичної ради, методичних об’єднань.
2.Опрацювання нормативно-правових документів: · КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ; · інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2020 – 2021 н. р.; · організація навчально-виховного процесу у початковій школі у зв’язку з впровадженням НУШ; · опрацювання нових навчальних програм з базових дисциплін та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
3. Атестація членів педагогічного колективу в 2020– 2021 н. р.
4.Підготовка та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
5.Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.
Засідання ІІ
Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах оновлення змісту освіти.
1.Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: · самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку».
2. Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу НУШ.
3. Про підготовку учнів до участі районних олімпіадах, конкурсах ..
4. Про хід атестації вчителів у 2020-2021 навчальному році.
5. Про проведення предметних тижнів.
Засідання ІІІ
1. Підсумки науково-теоретичної та методичної роботи педагогічного колективу за І семестр.
2. Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр, результати участі в предметних олімпіадах.
3.Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів.
4.Заходи з управління самоосвітою педагогів: - використання методу портфоліо та методу проектів у навчальній та методичній роботі як засобу самоорганізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості. - критерії оцінки творчої активності та професійної компетентності педагога.
5. Поповнення банку даних про досягнення психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
6. Опрацювання нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.
Засідання ІV Психолого-педагогічний вернісаж ідей «Від творчого педагога – до творчого учня»
1.Презентаційний звіт керівників МО про результати творчої педагогічної діяльності вчителів.
2.Виставка «Перлини професійної майстерності». Презентація проектів вчителів, які атестуються.
3.Про підсумки участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, інтелектуальних турнірах, конкурсах.
4. Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка і проведення державної підсумкової атестації.
5.Обговорення пропозицій щодо організації науково-теоретичної та методичної роботи та створення робочої групи по плануванню роботи на новий 2020 – 2021 навчальний рік.
вересеньЗаступник директора Керівники м/о
Листопад січень березеньЗаступник директора, голова методичної ради, голови МО Заступник директора, голова методичної ради, голови МО
2Регулярно проводити інструктивно-методичні наради по питанню організації навчально-виховного процесу.1 раз на тижденьЗДНВР
3Координувати роботу предметних методичних об’єднань. Підпорядковувати їх роботу по рішенню проблемних питань, над якими працює педколектив школи.Протягом рокуЧлени ради
4Надавати допомогу в плануванні роботи методичних об’єднань.До 06.09.ЗДНВР
5Продовжити роботу консультаційного пункту при шкільному методкабінеті з метою надання індивідуальної методичної допомоги.ЩотижняЗДНВР
6Спланувати роботу семінарів, які будуть проведені в навчальному році.До 01.09.
7Систематичноопрацьовувати методичні листи, рекомендації, накази відділу освіти по питаннях удосконалення методичної і навчально-виховної роботи з послідуючим обговоренням на засіданнях методичних об’єднаннь.1 раз на місяцьЗДНВР
8Обговорити зміст завдань для шкільних олімпіад, текстів для контрольних робіт з основних предметівПротягом рокуМетодична рада

Немає коментарів:

Дописати коментар