План роботи методичної ради КЗ "Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2" Водянської сільської ради на 2020-2021 навчальний рік
Науково-методична проблема:
«Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи»
Основні завдання методичної ради на 2020– 2021 н. р. :
· Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
· Створити належні умови для адаптації до навчання впочатковій школі 1-го класу , в основній школі учням 5-го класу.
· Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчанняяк засобу формування тарозвитку професійної компетентності.
· Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.
Забезпечити якісну підготовку та проведення ДПА.
· Забезпечити участь учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах ї їх перемогу.
· Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.
· Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.
· Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.
1. Організаційні заходи:
1.1. Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження).
1.2. Координувати діяльність методичних підрозділів школи.
1.3. Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання.
1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу, інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.
1.5.Організовувати самоосвітню роботу педагогів.
1.6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога.
1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів, здійснюваних у школі.
1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів школи, впровадження його у практику роботи педколективу.
1.9.Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.
2.Провести індивідуальні та групові консультації:
· Про ведення класних журналів
· Про ведення класних щоденників
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
№ | Зміст роботи | Дата | Відпові-дальні |
1. | Провести засідання методичної ради: Засідання І 1.Про основні напрямки методичної роботи і затвердження плану роботи методичної ради на 2020- 2021 н. р. Про організацію роботи над: · «Концептуальними засадами реформування середньої освіти»;Затвердження планів роботи методичної ради, методичних об’єднань. 2.Опрацювання нормативно-правових документів: · КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ; · інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2020 – 2021 н. р.; · організація навчально-виховного процесу у початковій школі у зв’язку з впровадженням НУШ; · опрацювання нових навчальних програм з базових дисциплін та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. 3. Атестація членів педагогічного колективу в 2020– 2021 н. р. 4.Підготовка та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. 5.Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. Засідання ІІ Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах оновлення змісту освіти. 1.Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: · самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку». 2. Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу НУШ. 3. Про підготовку учнів до участі районних олімпіадах, конкурсах .. 4. Про хід атестації вчителів у 2020-2021 навчальному році. 5. Про проведення предметних тижнів. Засідання ІІІ 1. Підсумки науково-теоретичної та методичної роботи педагогічного колективу за І семестр. 2. Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр, результати участі в предметних олімпіадах. 3.Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів. 4.Заходи з управління самоосвітою педагогів: - використання методу портфоліо та методу проектів у навчальній та методичній роботі як засобу самоорганізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості. - критерії оцінки творчої активності та професійної компетентності педагога. 5. Поповнення банку даних про досягнення психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду. 6. Опрацювання нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. Засідання ІV Психолого-педагогічний вернісаж ідей «Від творчого педагога – до творчого учня» 1.Презентаційний звіт керівників МО про результати творчої педагогічної діяльності вчителів. 2.Виставка «Перлини професійної майстерності». Презентація проектів вчителів, які атестуються. 3.Про підсумки участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, інтелектуальних турнірах, конкурсах. 4. Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка і проведення державної підсумкової атестації. 5.Обговорення пропозицій щодо організації науково-теоретичної та методичної роботи та створення робочої групи по плануванню роботи на новий 2020 – 2021 навчальний рік. | вересень | Заступник директора Керівники м/о |
Листопад січень березень | Заступник директора, голова методичної ради, голови МО Заступник директора, голова методичної ради, голови МО | ||
2 | Регулярно проводити інструктивно-методичні наради по питанню організації навчально-виховного процесу. | 1 раз на тиждень | ЗДНВР |
3 | Координувати роботу предметних методичних об’єднань. Підпорядковувати їх роботу по рішенню проблемних питань, над якими працює педколектив школи. | Протягом року | Члени ради |
4 | Надавати допомогу в плануванні роботи методичних об’єднань. | До 06.09. | ЗДНВР |
5 | Продовжити роботу консультаційного пункту при шкільному методкабінеті з метою надання індивідуальної методичної допомоги. | Щотижня | ЗДНВР |
6 | Спланувати роботу семінарів, які будуть проведені в навчальному році. | До 01.09. | |
7 | Систематичноопрацьовувати методичні листи, рекомендації, накази відділу освіти по питаннях удосконалення методичної і навчально-виховної роботи з послідуючим обговоренням на засіданнях методичних об’єднаннь. | 1 раз на місяць | ЗДНВР |
8 | Обговорити зміст завдань для шкільних олімпіад, текстів для контрольних робіт з основних предметів | Протягом року | Методична рада |
Немає коментарів:
Дописати коментар